דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: קצת על שוקולד בעבודת יד

קצת על שוקולד בעבודת יד

קצת על שוקולד בעבודת יד

ההבדל בין שוקולד תעשייתי לבין שוקולד בעבודת יד מורגש מיד בטעימה הראשונה. העובדה שערבבנו את כל מרכיבי המילוי כאן ברמת השרון, ממש עכשיו, מחומרי גלם אמיתיים, ומעולים, משפיעה דרמטית על הטעם והמרקם. לדעתנו הכנת שוקולד בעבודת יד הינה מלאכת אומנות לכל דבר, הדורשת ידע, מיומנות, מקצועיות ויותר מכל תשוקה אמיתית לתחום. הלקוחות שלנו והמתעניינים במארזי שוקולד כמתנה רואים ערך בעבודת יד ובייחוד שהיא מביאה. הפריחה של התחום בארץ הגדילה את ההיצע והמגוון של מארזי שוקולד בעבודת יד, וניתן לבחור בין סגנונות עיצוב, טעמים, וצבעים שונים. בג'וליקה שוקולד המטרה העיקרית היא להעניק חווית שוקולד יוצאת דופן, איכותית וממכרת. כמי שמתמקדות בייצור שוקולד פרימיום, חשוב לנו להציע גם מגוון רחב של מתנות שוקולד לעסקים. החנות שלנו נמצאת בלב רמת השרון, ועושה שימוש בחומרי הגלם הטובים והאיכותיים ביותר אשר מגיעים את כל הדרך ארצה מבלגיה ומצרפת. הטעמים שונים ומגוונים, החל מטעמים מוכרים וקלאסיים, לצד טעמים נועזים יותר, בהשראת עונות השנה, החשק ומצב הרוח. 

 מארזי שוקולד בעבודת יד הם מארזים יוקרתיים, איכותיים, אשר מבטיחים הנאה מקסימלית לכל אחד, בין אם מדובר באישה, גבר, או ילדים. כאשר בוחרים בשוקולד איכותי מבטיחים את הטעמים העשירים והאיכותיים ביותר, ובעיקר רגע של קסם בעת הביס הראשון. כיום ניתן לבצע משלוחי מארזי שוקולד בקלות ובנוחות לאזורים שונים ברחבי הארץ בקונספט של מהיום להיום.

 שוקולד פרימיום הינו שוקולד איכותי וממכר. כיום ניתן להתרשם ממגוון רחב של אפשרויות, טעמים ועיצובים, וכמובן גדלים שונים של מארזים. ג'וליקה שוקולד מתמחים ביצירת שוקולד איכותי, ממכר וטעים במיוחד אשר נעשה בעבודת יד רגישה ומיומנת, תוך שימוש בחומרי גלם טובים ואיכותיים אשר מגיעים מצרפת ובלגיה. קשת הטעמים הינה רחבה ועשירה, בה ניתן למצוא טעמים מוכרים וטעמים נועזים ומיוחדים, כאשר הטעמים משתנים ומשתדרגים בהתאם להשראה, עונות השנה ומצב הרוח. ניתן להזמין מגוון מארזים בעיצובים ובגדלים שונים, אשר יבטיחו חוויה ייחודית של שוקולד מרגש ואיכותי אשר יעניק רגע בלתי נשכח. 

 מתנות שוקולד לעסקים נועד עבור חברות ובעלי עסקים אשר מעוניינים לרכוש מארזי שוקולד ייחודים לחג עבור העובדים. מדובר על שירות אשר הפך נפוץ ומבוקש במיוחד בקרב עסקים רבים בישראל בשנים האחרונות, ובצדק.

מאמרים נוספים

מארז לחגים

מארז לחגים

כאשר החגים מגיעים דבר אחד מעסיק את כולם, איזו מתנה יעניקו הפעם למשפחה, לחברים ובמקרה ומדובר על בעל עסק, איזו מתנה יעניק לצוות העובדים. מארז לחגים הינו פתרון אידיאלי עבור כל אירוע, כל חג, וכל אחד. נ...

לקרוא עוד
מארז שוקולד צבעוני

מארז שוקולד צבעוני

מארזי שוקולד צבעוני הם מתנה מושלמת לכל אירוע. אם בא לכם להפתיע אדם קרוב ואהוב, שוקולדים צבעוניים הינם הפתרון האולטימטיבי. עסקים רבים בוחרים מארזי שוקולד צבעוני כשי לעובדים במועדים וחגים כהבעת הערכה...

לקרוא עוד