דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: מתנות למנהלים

מתנות למנהלים

מתנות למנהלים

ניתן לראות כיום כי ישראלים רבים מנסים להרשים את הבוס על ידי רכישת מתנות למנהלים יקרות ערך, אך מנהלים, כמו רוב האנשים אוהבים לקבל מתנות שישמחו את ליבם ויביעו יחס אישי ולא חנופה. אז איך בוחרים מתנות למנהלים? כשמחפשים מתנות למנהלים כדאי קודם כל לקחת לתשומת לב כי ערכה הכספי של המתנה פחות חשוב. מה שבאת חשוב זה סוג המתנה. מי שיקבל את המתנה יבין שהקדשתם מחשבה ותשומת לב בבחירת המתנה.

 

מתנות למנהלים אשר ישמחו את המקבלים אותם, הן המתנות המוצלחות ביותר וכאלה שיזכרו לאורך שנים רבות. כאן נכנסת לתמונה ג'וליקה שוקולד - שוקולטרי ברמת השרון אשר מביאה קשת רחבה של טעמים הנעה בין החדשני לקלאסי, דרך הניסיוני והנוסטלגי, תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים המשתנים לפי העונה, השוק ומצב הרוח. שוקולד הגלם שלנו מיובא מצרפת ובלגיה, הוויסקי סקוטי, הקוניאק צרפתי, השמנת, החמאה והפירות הם משלנו ופולי הקפה, הפירות היבשים, התבלינים והאגוזים נבחרים בקפידה מרחבי העולם - הכל כדי ליצור חוויה בלתי נשכחת וייחודית של שוקולד איכותי מרגש. בכל פעם מחדש ועבור כל לקוח. אם ברצונכם להפתיע את הלקוחות שלכם, הרי שבג'וליקה שוקולד תוכלו למצוא מגוון רחב של מתנות ללקוחות בצורת מארזים שונים מגוונים, סגנונות, צבעים וגדלים שונים לצד טעמים עשירים להפליא.

 

מתנות ללקוחות הניתנות תוך חשיבה מקורית ויצירתית בבחירת מתנה, תמיד יותירו טעם טוב אצל הלקוח.

 

גם בבחירת מארזים לחגים שם המשחק הוא מקוריות. מי יוכל לסרב לקבל מארזי שוקולד צבעוני אשר מתאפיינים בטעמי שוקולד עשירים, מפנקים וממכרים, והם ארוזים בצורה אלגנטית וקפדנית. בג'וליקה שוקולד תמצאו מארזים לחגים וגם מארזי שוקולד צבעוני באיכות שאין שניה לה. בג'וליקה השוקולד נרקח יומיום, בעבודת יד.

 

מתנה היא הרעיון שמאחוריה, החשיבה המקורית והמושקעת. בג'וליקה שוקולד תמצעו מבחר גדול של טעמי שוקולד, עם או בלי מילויים, ארוזים ביד מיומנת. כאן תקבלו יחס אישי והמלצת לגבי התאמת המתנה לאופי האירוע. מארזי השוקולד שלנו עשויים מחומרי הגלם האיכותיים ביותר, בעבודת יד קפדנית, רגישה ומיומנות, בידי שוקולטיירים מיומנים ובטעמים מפתיעים. אצלנו תוכלו למצוא את המתנה המושלמת עבור עובדים, עבור לקוחות, לאירועים מיוחדים, או סתם כשבא לכם לרגש את יקיריכם ללא סיבה מיוחדת. 

מאמרים נוספים

מארז לחגים

מארז לחגים

כאשר החגים מגיעים דבר אחד מעסיק את כולם, איזו מתנה יעניקו הפעם למשפחה, לחברים ובמקרה ומדובר על בעל עסק, איזו מתנה יעניק לצוות העובדים. מארז לחגים הינו פתרון אידיאלי עבור כל אירוע, כל חג, וכל אחד. נ...

לקרוא עוד