דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: מארזי שוקולד ואגוזים

מארזי שוקולד ואגוזים

מארזי שוקולד ואגוזים

שוקולד הוא מוצר יוצא דופן בריחו, בטעמו המורכב, בצבעו העמוק, במרקמו הקרמי שנמס בפה. יש בו משהו כמעט מיסטי. שוקולד מורכב מחמאת קקאו שמכילה שומנים בריאים ופולי קקאו שמכילים כמות נכבדה מאוד של נוגדי חימצון. מחקרים מראים כי צריכת קקאו יכולה להפחית ואף למנוע סוגים שונים של מחלות לב ולשפר את זרימת הדם, עקב כך, הוא עוזר לאזן את רמות הסוכר בדם. לשוקולד מריר יש השפעה טובה על יכולתנו להתגונן מפני קרניים אולטרה סגולות ולשפר את תיפקוד הלבלב. יש מספיק סיבות לאכול שוקולד מריר עם אחזים גבוהים של מוצקי קקאו. בג'וליקה רוקחים שוקולדים בעבודת יד על בסיס יומי ומציעים קשת רחבה של טעמים שנעה בין החדשני לקלאסי, דרך הניסיוני והנוסטלגי, תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים המשתנים לפי העונה. שוקולד הגלם מיובא מצרפת ובלגיה, הוויסקי סקוטי, הקוניאק צרפתי, השמנת, החמאה והפירות הם משלנו.

 

פולי הקפה, הפירות היבשים, התבלינים והאגוזים נבחרים בקפידה מרחבי העולם. באמצעות כל המרכיבים האלה  אנחנו יוצרים מארזי שוקולד שונים, ביניהם מארז שוקולד צבעוני, הכל על מנת ליצור חוויה ייחודית של שוקולד איכותי מרגש, בכל פעם מחדש. מארז שוקולד ואגוזים מציע מגוון טעמי שוקולד במרקמים שונים שמכילים סוגים שונים של אגוזים. מארז שוקולד ואגוזים הוא מארז מושלם למתנה למגוון גדול של סוגי אירועים, החל מימי הולדת, חגים ועד למתנות לעובדים ולמנהלים.

בג'וליקה תוכלו למצוא גם מארז שוקולד ללא סוכר עבור אנשים במעדיפים להימנע מצריכת סוכר. כיוון ששוקולד הוא אחת ההנאות הגדולות שלנו, כמעט ולא ניתן למצוא אנשים שלא אוהבים שוקולד, רובנו צורכים שוקולד על בסיס יומי והוא גורם לנו להתרוממות רוח בגלל היותו מזון עתיר אנרגיה.

 

ברכישת מארז שוקולד ללא סוכר מקבלים את אותו האפקט, ללא תוספת סוכרים. בג'וליקה שוקולד תוכלו למצוא גם מארז שוקולד ממותג. אנו מתמחים בעיצוב ומיתוג מארזי שוקולד שלנו. ברכישת מארז שוקולד ממותג תקבלו מגוון מוצרי שוקולד בהטבעה מיוחדת של מסר אישי, לוגו, או כל כיתוב אחר. מארז שוקולד ואגוזים הוא מארז מבוקש בגלל ההרכבים המיוחדים שלו. מארז שוקולד צבעוני ידוע כמשמח את ליבם של המקבלים אותו. מארז שוקולד ואגוזים הוא גם מותג שיש לו ביקוש רב.

מאמרים נוספים

מארזי שוקולד ממותגים

מארזי שוקולד ממותגים

עד לפני זמן לא רב, כוכבי המשלוחים היו זרי הפרחים. בכל אירוע, בכל מסיבה אפשר היה למצוא ערמות של זרים בכל מקום. אך לאחרונה טרנד חדש כבש את נותני המתנות, היצירתיות גברה על ההרגל ועל המובן מאליו. פרחים...

לקרוא עוד
שולחן מתוק ברמת השרון

שולחן מתוק ברמת השרון

שולחן מתוק ברמת השרון הינו למעשה שולחן מתוקים וקינוחים למגוון רחב של אירועים. אטרקציה איכותית וטעימה במיוחד עבור האורחים וכמובן גם עבור בעל האירוע. בדרך כלל שולחן מתוק ברמת השרון בנוי משלל קינוחים,...

לקרוא עוד